پر و بالم رو بشکن عشق دیرینم


هـ ـر که بـه مـن مي رسـد،

بـوي قفــس مي دهـد

جــز تـو که پـر مي دهـي ،

تا بـپـرانـي مـرا



نظرات شما عزیزان:

آقای X
ساعت10:27---6 بهمن 1390
سلام
خیلی ممنونم که به وبلاکم سرزدی بازم سربزن درضمن وبلاگت لینک کردم توهم وبلاگم رالینک کن.


الهه
ساعت19:59---5 بهمن 1390
سلام واییی محشرکردی
خیلی خوشمله...خوشحالم کردی به من سر زدی... منم لینکت کردم دوست خوبم


mahtab jadoo
ساعت0:55---5 بهمن 1390
salam
khaste nabashi
zibast
khosham oomad matalebet takoo took khoobe
afarin
be manam sar bezan shayad khoshet oomad u ham
mamnoon


عیسی
ساعت20:47---4 بهمن 1390
سلام .خیلی ممنون که نظر دادید . هر موضوعی که نیاز دارید بهم پیام بدین تا براتون سریعتر وارد کنم . شما هم وبلاگ خوبی ساختید خسته نباشید .من هم اکنون لینکت میکنم .اگه شما هم منو لینک کنید خوشحال میشم . عنوان مطالب کشاورزی و آدرس www.kolekhas.loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:, 13:45 |- شب زده -|

ϰ-†нêmê§